Polona Kisovec s svojo učinkovitostjo ruši predsodke o marketinškem delu

Polona Kisovec s svojim delom dokazuje, da je strokovnjakinja za uporabo neposrednega trženja v praksi. Polona Kisovec med drugim velja za eno najboljših tekstopiscev-prodajnopiscev v JV Evropi. Polona Kisovec je direktorica podjetja za donosno trženje 121 marketing d.o.o. ter prva slovenska državna prvakinja v neposrednem trženju. Z več ko 14-letnimi izkušnjami s področja trženja in marketinga je v svoji karieri pomagala podjetjem zaslužiti na milijone evrov ter naročnike pomagala obvarovati pred udarci recesije.

“V marketingu in prodaji moramo biti danes bolj kot kdajkoli prej drugačni, inovativni, izstopati od povprečja ter vedeti, komu in na kakšen način ponujamo svoje produkte, da bomo ustvarjali dodano vrednost, “pravi Polona Kisovec, strokovnjakinja za neposredno trženje.

Polona Kisovec pri svetovanju podjetjem vedno izhaja iz predpostavke, da je cilj podjetja dolgoročno pridobiti in obdržati stranko. Zato moramo vsa razpoložljiva trženjska sredstva usmeriti v vzpostavljanje kakovostnih odnosov, ki so v skladu s pričakovanji ljudi, sicer podjetje svoje napake plačuje trojno – z reševanjem pritožb, izgubo stranke ter izgubo potencialnih strank, ki bi jih pripeljala sicer zadovoljna stranka.

Zaposleni v podjetju, ki najame Polono Kisovec za svetovanje so navdušeni. Ne le, da jim Polona Kisovec na njihovih primerih pokaže nove prodajne prijeme. Zagon, motivacija in pozitivna energija, ki jo med zaposlene in vodstvo podjetja s svojim delom vnaša Polona Kisovec so ponavadi še dodaten razlog za povečanje prodajnih rezultatov.